Bing, vyhledávač společnosti Microsoft, zaznamenal velký nárůst popularity, a to především díky nasazení umělé inteligence.
Microsoft používá nejmodernější technologie AI a strojového učení k vylepšení funkcionality a přesnosti svého vyhledávače, což umožňuje uživatelům rychlejší a přesnější výsledky. Vyhledávač Bing používá AI a strojové učení k analýze a porozumění způsobu, jakým uživatelé vyhledávají informace. Microsoft využívá modely AI, které se učí ze vstupních dat, aby dokázaly předpovědět, co uživatel hledá a jakým způsobem by mohla být informace prezentována. Například, pokud uživatel zadá nejasný dotaz, Bing využije umělou inteligenci k překladu významu dotazu, aby mohl přinést uživateli co nejvíce relevantních výsledků.
Další funkcí Bing poháněné umělou inteligencí je tzv. "Answer Box". Pokud uživatel zadá otázku, na kterou existuje konkrétní odpověď, Bing umí pomocí AI a strojového učení zobrazit odpověď přímo na výsledkové stránce, bez nutnosti procházení dalších webových stránek.

AI a strojové učení také pomáhají vyhledávači s výběrem a řazením nejrelevantnějších výsledků vyhledávání. Vyhledávač Bing používá modely strojového učení k předpovídání, které webové stránky jsou nejrelevantnější pro daný dotaz, a umožňuje tak rychlejší a přesnější vyhledávání.
Microsoft také využívá umělou inteligenci k analýze chování uživatelů a poskytování personalizovaných výsledků vyhledávání. Bing dokáže analyzovat, které výsledky jsou pro uživatele nejrelevantnější a poskytnout jim ještě lepší a personalizované výsledky vyhledávání.
Výhody použití umělé inteligence v Bing prohlížeči jsou zřejmé. Díky nasazení AI a strojového učení může Bing poskytnout uživatelům rychlejší a přesnější výsledky vyhledávání, personalizované výsledky a odpovědi na ně.